Monday 14 April 2014

KEDAH VS PERLIS (LIGA PERDANA MALAYSIA)

KEDAH VS PERLIS
(LIGA PERDANA MALAYSIA)


 Permain Kedah Muhd Syafiq (tengah) cuba melepasi permain Perlis Hadi Syahmi (kiri) sambil di perhatikan Muhd Elfie (kanan) pada Perlawanan Liga Perdana Malaysia di Stadium Darum Aman.


Permain Kedah Mohd Rizal (kanan) mengasak  permain Perlis Mohd Amri Fazal (kiri) pada Perlawanan Liga Perdana Malaysia di Stadium Darum Aman.


Permain Kedah Mohd Rizal (kiri) dan permain Perlis Mohd Amri Fazal (kanan)  mengejar bola pada Perlawanan Liga Perdana Malaysia di Stadium Darum Aman.


Permain Kedah Mohd Rizal (kanan) diasak oleh permain Perlis Mohd Amri Fazal (kiri) pada Perlawanan Liga Perdana Malaysia di Stadium Darum Aman.


Permain Kedah Billy Osman (dua kanan) berjaya melepasi pertahanan Permain Perlis Mohd Amri Fazal (kiri) dan Muhd Elfie (dua kiri) dan berjaya memperdayakan Penjaga Gol Perlis Mohd Zairie (kanan) ada Perlawanan Liga Perdana Malaysia di Stadium Darum Aman.


Permain Perlis Muhd Elfie (kanan) mengasak permain Kedah Mohd Shahrul (kiri) ada Perlawanan Liga Perdana Malaysia di Stadium Darum Aman.


Permain Perlis Muhd Elfie (kanan) cuba mengasak permain Kedah Mohd Shahrul (kiri) ada Perlawanan Liga Perdana Malaysia di Stadium Darum Aman.


Permain Kedah Mohd Faizal (tengah) menanduk bola sambil diperhatikan permain Perlis Mohd Amri Fazal (kanan) dan Penjaga Gol Perlis Mohd Zairie pada Perlawanan Liga Perdana Malaysia di Stadium Darum Aman.


Aksi Permain Kedah Billy Osman pada Perlawanan Liga Perdana Malaysia di Stadium Darum Aman.
Pasukan Kedah berjaya menewaskan Pasukan Perlis dengan jaringan 6-0


Permain Kedah Billy Osman (kanan) cuba melepasi Permain Perlis Khairi Zainuddin (kiri) pada Perlawanan Liga Perdana Malaysia di Stadium Darum Aman.


Permain Kedah Adam Aidil (kanan) cuba melepasi Penjaga Gol Perlis Mohd Zairie (kiri) pada Perlawanan Liga Perdana Malaysia di Stadium Darum Aman.


Permain Kedah Mohd Faizal (kiri) cuba melepasi Permain Perlis Farouk Hashim pada Perlawanan Liga Perdana Malaysia di Stadium Darum Aman.


Permain Kedah Billy Osman meraikan kejayaan selepas berjaya menjaringkan gol pada Perlawanan Liga Perdana Malaysia di Stadium Darum Aman.


Permain Kedah Billy Osman (kiri) menahan asakan Permain Perlis Mohd Zairie (kanan)pada Perlawanan Liga Perdana Malaysia di Stadium Darum Aman.


Permain Kedah Billy Osman (kiri) menahan asakan Permain Perlis Mohd Zairie (kanan)pada Perlawanan Liga Perdana Malaysia di Stadium Darum Aman.
 Permain Pasukan Kedah Mohd Syazwan (kiri)  diasak oleh Permain Perlis Farouk Hashim (kanan) pada Perlawanan Liga Perdana Malaysia di Stadium Darum Aman.


Permain Pasukan Kedah Mohd Syazwan (kiri)  diasak oleh Permain Perlis Farouk Hashim (kanan) pada Perlawanan Liga Perdana Malaysia di Stadium Darum Aman.


Permain Pasukan Kedah Mohd Syazwan (kiri) cuba menghalang kawalan bola dari Permain Perlis Farouk Hashim (kanan) pada Perlawanan Liga Perdana Malaysia di Stadium Darum Aman.



Permain Pasukan Kedah Mohd Syazwan (tengah)  diasak oleh Permain Perlis Mohd Hazwan (kiri) sambil diperhatikan Muhd Elfie pada Perlawanan Liga Perdana Malaysia di Stadium Darum Aman.



Permain Kedah Billy Osman (dua kiri) berjaya melepasi pertahanan Permain Perlis Farouk Hashim (dua kanan) dan Muhd Elfie (kanan) dan berjaya memperdayakan Penjaga Gol Perlis Mohd Zairie (kiri) ada Perlawanan Liga Perdana Malaysia di Stadium Darum Aman.


Pasukan Perlis sebelum memulakan perlawanan menentang Kedah di Stadium Darul Aman


Pasukan Kedah sebelum memulakan perlawanan menentang Pasukan Kedah di Stadium Darum Aman

No comments:

Post a Comment